9 Hastane Bulundu

Ö. Adana Hastanesi

Yol Tarifi

Beslenme Diyet Uzmanlığı, Beyin Sinir Cerrahisi, Biyokimya, Çocuk Cerrahisi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Dermotoloji ( Cildiye ), Endokrinoloji ve Metabolizma, Enfeksiyon ve Klinik Mikrobiyoloji, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Gastroenteroloji, Genel Cerrahi, Göğüs Cerrahisi, Göz Hastalıkları, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kalp Damar Cerrahisi, Kardiyoloji, Kbb Hastalıkları, Nefroloji (İç Hastalıklar), Neonatoloji, Nöroloji, Ortapedi ve Travmatoloji, Radyoloji, Ruh Sağlığı ve Hastalıkları, Tıbbi Onkoloji, İç Hastalıkları (Dahiliye), Üroloji

Ö. Algomed Hastanesi

Yol Tarifi

Beslenme Diyet Uzmanlığı, Beyin Sinir Cerrahisi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Enfeksiyon ve Klinik Mikrobiyoloji, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Fizyoterapi, Gastroenteroloji, Genel Cerrahi, Göz Hastalıkları, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kardiyoloji, Kbb Hastalıkları, Nöroloji, Ortapedi ve Travmatoloji, Psikiyatri, Radyoloji, İç Hastalıkları (Dahiliye), Üroloji

• YÜREĞİR,ADANA

Ö. Epc Hastnesi

Yol Tarifi

Beslenme Diyet Uzmanlığı, Beyin Sinir Cerrahisi, Biyokimya, Dermotoloji ( Cildiye ), Endokrinoloji ve Metabolizma, Enfeksiyon ve Klinik Mikrobiyoloji, Gastroenteroloji, Genel Cerrahi, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kalp Damar Cerrahisi, Kbb Hastalıkları, Kozmotoloji, Mikrobiyoloji, Nöroloji, Ortapedi ve Travmatoloji, Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi, Psikiyatri, Psikolog, Radyodiagnostik ve Girişimsel Radyoloji, Radyoloji, Saç Ekim Merkezi, Varis Tedavi Merkezi, İç Hastalıkları (Dahiliye), Üroloji

• ÇUKUROVA,ADANA

Ö. Güney A. Hastanesi

Yol Tarifi

Beyin Sinir Cerrahisi, Biyokimya, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Dermotoloji ( Cildiye ), Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Gastroenteroloji, Genel Cerrahi, Göz Hastalıkları, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kalp Damar Cerrahisi, Kardiyoloji, Kbb Hastalıkları, Nöroloji, Psikiyatri, Radyoloji, İç Hastalıkları (Dahiliye), Üroloji

Ö. İstiklal Tıp Merkezi

Yol Tarifi

Beslenme Diyet Uzmanlığı, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Covid-19 Testi, Göz Hastalıkları, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kardiyoloji, Kbb Hastalıkları, Klinik Psikolog, Nöroloji, Psikiyatri, İç Hastalıkları (Dahiliye), Üroloji

Ö. Medline Hastanesi

Yol Tarifi

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi, Beslenme Diyet Uzmanlığı, Beyin Sinir Cerrahisi, Biyokimya, Çocuk Cerrahisi, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Covid-19 Testi, Dermotoloji ( Cildiye ), Diş Hekimi, Enfeksiyon ve Klinik Mikrobiyoloji, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Gastroenteroloji, Genel Cerrahi, Göğüs Hastalıkları, Göz Hastalıkları, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kalp Damar Cerrahisi, Kardiyoloji, Kbb Hastalıkları, Kozmotoloji, Mikrobiyoloji, Nefroloji (İç Hastalıklar), Nöroloji, Ortapedi ve Travmatoloji, Plastik Rekonstrüktif ve Estetik Cerrahi, Psikiyatri, Radyodiagnostik ve Girişimsel Radyoloji, Radyoloji, Tıbbi Onkoloji, Tüp Bebek Merkezi, İç Hastalıkları (Dahiliye), Üroloji

• ÇUKUROVA,ADANA

Ö. Metro Hastanesi

Yol Tarifi

Ağız, Diş ve Çene Cerrahisi, Beslenme Diyet Uzmanlığı, Çocuk Cerrahisi, Çocuk Kardiyoloji, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Dermotoloji ( Cildiye ), Diş Hekimi, Gastroenteroloji, Genel Cerrahi, Göğüs Hastalıkları ( Uyku Lab. ), Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kbb Hastalıkları, Kbb ve Baş Boyun Cerrahisi, Mikrobiyoloji, Neonatoloji, Nöroloji, Radyoloji, Tüp Bebek Merkezi, İç Hastalıkları (Dahiliye), Yeni Doğan Yoğ. Bak.

Ö. Ömür Tıp Merkezi

Yol Tarifi

Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları, Covid-19 Testi, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon, Genel Cerrahi, Kadın Hastalıkları ve Doğum, Kbb Hastalıkları, Saç Ekim Merkezi, İç Hastalıkları (Dahiliye)

Ö. Seyhan Tıp Merkezi